Sider

lørdag den 21. april 2018

Start en sprogcafé

At lære nye sprog er ikke let. Det kan involvere mange timer på skolebænken, men for mig er det ikke altid den bedste måde at lære på. Det er ingen hemmelighed, at det, der kan bringe folk sammen, det er mad og drikke. For mig ville et hyggeligt cafémiljø skabe de helt perfekte omgivelser for læring, at sidde sammen med nye mennesker rundt om bordene og prøve at forstå og tale et helt nyt sprog. Måske er det sådan en café, jeg skal åbne selv, det nødvendige udstyr kan jeg finde hos Kitchentime.dk og så er det bare at finde de helt rette lokaler. Alle ugens dage kan have hvert sit sprog eller der kan være temauger eller måneder. Sprog er så forskellige, men der er så mange spændende fællestræk hos mange af dem, og jeg kan give mit danske videre til andre og få en masse nyt igen den anden vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar